Vanliga frågor

F. Hur lång tid tar leveransen? När får jag min beställning?
A. Leveranstiderna varierar beroende på din plats. Se de beräknade leveranstiderna nedan:

Område

Leveransuppskattning

Förenta staterna

8–12 dagar

Kanada

8–12 dagar

Europa

10–17 dagar

Sydostasien

10–17 dagar

Alla andra länder

12–20 dagar

 

Observeraatt dessa är ungefärliga tidsramar och kan variera.

F. Kan jag spåra min beställning efter att den har skickats?
A. Absolut! När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Det kan ta 24–48 timmar innan spårningsinformationen uppdateras.

F. Kan jag begära en retur av mina varor?
A. Absolut! Vi erbjuder en förlängd 30-dagars garanti. Om du inte är nöjd med ditt köp eller har mottagit en defekt vara, vänligen kontakta vår kundsupport via e-post för hjälp med returprocessen.

F. Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
A. Vi accepterar alla större kreditkort inklusive VISA, Mastercard, Discover och AMEX. Du kan också betala säkert via PayPal för extra bekvämlighet.

F. När skickas min beställning?
A. Beställningar behandlas och skickas inom 24–48 timmar efter att betalningen har verifierats.

F. Kan jag göra ändringar i min beställning?
A. Om du behöver ändra eller avbryta din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart. När din beställning har behandlats av vårt lager är det inte längre möjligt att göra ändringar.

F. Hålls mina personuppgifter konfidentiella?
A. Ja, absolut! Vi prioriterar din integritet och skyddar dina uppgifter i enlighet med gällande dataskyddsregler.

F. Vad ska jag göra om jag glömmer mitt lösenord?
A. Om du har glömt ditt lösenord går du bara till inloggningssidan och klickar på länken "Glömt lösenord". Vi skickar ett e-postmeddelande med instruktioner för att återställa ditt lösenord.